Torsdag

Har inte haft ork att blogga på ett tag.. Men tänkte slänga in ett inlägg innan jag åker och jobbar !
Sen ska jag cykla direkt ner och träna pump och spinning.. Undrar hur det går på pumpen för jag har fortfarande världens träningsvärk i tricepsen.. haha men får väl göra det jag klarar av. ;D Ska iallafall köra stenhårt på bicepsen kan jag lova! :) Det som inte är lika kul är att ska jag orka köra spinning efter kan jag inte lägga på lika mycket på benen men men vad gör det om 100 år right?! ^^

Nu måste jag packa träningsväskan och dra på ett lager mascara!

Ha en trevlig dag ! :) 
 
En bild från zumban i lördags vilken jag inte tyckte var så roligt... Roligare med afro och cc dance!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0