Sjuker :(

Vill inte!! Men är nog bara att inse att jag är förskyld :( Blää hatar att vara sjuk :( Fick åka hem från jobbet nyss för orkade inte vara kvar, försökte iaf att stå ut men så fick dom en annan vikarie så jag kunde gå hem :(
Vila vila vila till jag MÅSTE åka iväg till tandläkaren för en undersökning som jag annars får betala för endå, och en tid imorgon för att laga min tand som alltid går sönder! Snacka bra lagning?

Tänkte berätta om helgen ! :)
I fredags var vi hos mamma och Linnea och åt tacos och mös

I lördags ;

Började med att vi drog upp till Camilla och Linus och grillade och drack lite, sen kom det mer folk så drog vi ner till stranden och skulle spela brännboll, men innan vi ens hann börja spela hade bolljäveln gått sönder så spelade med en halv trasig boll. När det var andra lagets tur gick den helt av så då var det bara att börja ringa runt efter en tennisboll?! Inte ofta det händer, haha lät så kul när dom sa att dom kollade kontaktlistan efter tennisbollar.. ^^ Men efter mycket om och men så hittade vi en, som sköts bort efter bara några minuter eftersom det var mörkt ute och bollen var typ svart ? Haha så vi gav upp eftersom det var fett kallt ute också. Då drog vi till oss och jag kan ju säga att alla körde typ all in? Rolig kväll iaf :) Tack till alla som var med och förgyllde kvällen :)

Nu ska jag ta mig lite glass och lägga mig i soffan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0