Mååndag

Jaha ännu en måndag snart slut.. Imorgon börjar jag 9.15-15.30 så slutar relativt tidigt :) Skönt! Igår var jag och mamma ute och övningskörde?!! :) Gick super bra, jag körde till och med över e18 och upp en bra bit på stooora vägen ;) Lång raksträcka så jag hann lägga i 4:an iaf ! :) Imorgon blir det att köra igen :) Nu ska det där jävla körkortet tas! Bättre sent än aldrig huh?
I helgen blev det degerfors fredag och lördag med Linn och Stefan :)

Idag har jag jobbat 07.15-15.30 sen hem och städa, tvätta och sånt där roligt.. Hann även med att styrketräna lite med Johans vikter :$ Blev även en promenad i det underbara vädret.
Nu sitter jag nyduschad och tänkte slå på en film, och äta vattenmelon men kollade på den och den hade massa vita ränder i .. Vågar fan inte äta haha, inte undra på att det kostade 5 kr^^

Saknar mig bejby som är och jobbar! Kommer inte ihåg när han slutar men runt 9 har jag för mig att det var :)

Slänger in lite bilder från helgen !

Lägg märke till Johans min... Hahaha fattar inte hur han lyckades..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0