Fredag!

Det känns som jag haft fredag hela veckan.. Men igår trodde jag att hostan och förskylningen var borta, men icke! Frågan är ju om jag ska trotsa den och åka iväg och träna endå?
Har visserligen 4 timmar på mig innan det börjar så :)

Har precis storstädat lägenheten och även bakat ;O Brist på annat att göra ^^
Imorgon ska jag och älskling gå på marken faktiskt och försöka hitta nått till mamma men även oss själva hoppas jag :) Sen på söndag är det kalas! <3

Nu tänkte jag att jag skulle gå ner med lite saker i vårat förråd men kom på att det är total proppfullt där. Vågar nog inte ens öppna dörren .. Haha så går det när man flyttar ihop.. En 2:a + en 1:a i en liten 2:a (Y)
aja det är bara att röja loss där inne ! (Y)

Ha en trevlig helg, för det ska jag! :)

Slänger in en bild från napa ! snart två år sedan.. Sjukt vad fort tiden går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0