.

50 frågor

1. Två namn jag lyssnar till: Sanna, skopan O_o
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jadu.. Jag vet inte, ganska mycket?
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Hmm... Min kära mage
4. Detta är jag rädd för: Att bli övergiven eller att nån jag älskar dör
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, skratt, pussar :D
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Ljuga utan att få dåligt samvete, hjula, ha jättestökigt hemma
7. Detta tycker jag om att göra: Allt! :D
8. Detta vill jag göra just nu: Träna... haha
9. Bästa känslan: Att känna sig älskad
10. Värsta känslan: Stress och att inte vara omtyckt..
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Rolig, omtänksam.
12. Är jag kär just nu: Ja! <3
13. Vill jag gifta mig: Jadå kanske hahah ändrar mig hela tiden :P
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Få barn, resa, hmm.. få barnbarn?
15. Min käraste ägodel: ...
16. Något jag vill ha i present: Man får det man får :)
17. Detta har jag på mig just nu: Tights, linne och en tröja :)
18. Favoritkläder: Tights!
19. Favoritdjur: Katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Techno, r&b, latino, haha allätare nästintill ;D
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Afro - Vida vida, Alexandra stan - mr saxo beet, Wiz Khalifa - roll up
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligaste ämne: Bild, matte, Tråkigaste: Kemi, fysik,
23. Stjärntecken: Lejon
24: En bok jag gillar: Hmm.. många
25: En film jag gillar: haha många också..
26. TV-program jag gillar: Family guy
27. Favoritdoft: Vanilj
28. Detta äter jag gärna: Kyckling
29. Dricker helst: Vatten..
30. Favoritgodis: Choklad! <3
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Turkiet igen
32. Färgen på mina ögon: Blå/grön
33. Min längd: 1.76
34. Jag tror på: Spöken
35. Jag spelar: ?
36. Person jag beundrar: Mamma <3
37. Så här bor jag: Lagomt stor stad..
38. Antal döda krukväxter i hemmet: 2
39. Det här tänder mig: Haha va?
40. Det här gör mig avtänd: Bråk, stress och slarv
41. Favoritfärg: Röd
42. Favoritcitat: One minute on my lips, forever on my hips
43. En hemlighet jag vet: Säger jag inte!!
44. Den bästa present jag fått: Alla är lika fina <3
45. Senast köpta skiva: Hahah palla köpa skivor..
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Hmm.. my ass hahah nej men vet fan inte.. Trivs ganska bra med allt just nu
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: Min mage
48. Udda förmåga/egenskap: kan skela med ett öga i taget
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Katt
50. Två personer jag vill ska göra detta test: Dom som vill?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0