:(

Gud vad jag saknar träningen! Helt sjukt, jag är garanterat beroende av den.. Längtar som fan tills jag kan träna igen. Kan inte fatta hur jag kunde leva utan träningen förut?! Haha låter sjukt men älskart!
Längtar mest till pumpen, att få lägga på vikter och bara köra skiten ur sig och att kunna känna efter att man presterat något bra. Den enda träningen jag får nu är när jag orkar ta mig från sängen till soffan lixom. Men förut var jag tvungen att gå till coop och apoteket för att köpa hostmedecin. Så jag SKA bli frisk till helgen som då kommer bestå av? Ja rätt, träning.
Så fyller ju även min söta rara mamma år på lördag =) Då blire kalas och jag kan ju inte äta något gott om jag inte förbränner det så måste bli frisk ;)

Oth repriser går ju för full rulle på dagarna iaf, fett bra ! Och idag är faktiskt en dag på väääldigt länge jag inte har gjort ett skit! Jag har bara legat i soffan för att påskynda mitt tillfrisknande. Herregud vad jag klagar känner jag.. En liten förskylning är bara en prutt i rymden lixom ?! Sorry ska försöka sluta klaga ;)

Nu blir det snart att laga lite kvällsmat och mysa lite med älsklingen <3

Bilden är från några år sedan men guud vad jag saknar den där tröjan.. Vart kan jag ha lagt den.. O_o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0