Yeaj! :D

Har nu testat att ta ett kosttillskott som heter burn i 1 vecka eftersom jag tröttnade på att det gick så sakta :$
Har på 1 vecka gått ner 2 cm på buken och 0,5 cm på midjan ! :D It works!
I lördags vart det att träna, sola och även så hann jag med lite shopping, sen drog vi upp till Linus och Camilla och softade, sen kom även Linn och Stefan! :) Så jävla mysigt var det, jag njöt verkligen av livet! :) Vi drack, skrattade och spelade kubb. Sen drog vi ner och badade badtunna, jävligt gött men en sväng var det 44 grader och höll ärligt talat på att dö .. haha sen vart det som det vart, och vid 5 eller nått drog vi hem, jag fick åka hem utan skor eftersom vi inte hittade mina :S Dom låg tydligen i någon påse ..

Idag hade vi tänkt att dra till stranden och glassa med solen försvann helt plötsligt så fort jag gick upp?! Johan har varit uppe sen 9 och då var det sol hela tiden.. 
Sen träning och kanske övningskörning !

Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0