Välkommen regniga fredag..

NOT! Bara för att vi hade planerat grillning och kubb och sånt så ska det regna?! What´s up with that lixom?
Aja jag är fortfarande super taggad, men det är nog bara jag.. ;D Som vanligt haha..
Sen är jag även sjukt sugen på att gå ut på krogen och bara rådansa, men det är också bara jag.. fett skoj ?
Haha inte direkt så att jag går ut själv ^^ En helg skulle ju jag och Linn ut men vart hemma fest istället :D Lika skoj det :) Johan är ju inte direkt på heller.. I´m so lonley ! :( Haha ;)
Nej men om man skulle ta tag i dagen? Har diskat och håller på att tvätta och städa.. Tänkte åka ner till stan och hämta ut ett paket som vi har på posten, men paketet står på Johan och han jobbar till 18.00 så det kan jag ju glömma.. Skulle även ner till körskolan och fråga om jag kunde bli upphämtad och avsläppt på ett visst ställe, men ska antagligen ner och träna sen så kan ta det då ! :)
Men nu ska jag försöka ta mig ifrån datorn ni får ha en underbar helg ! <3
Btw, såg en sak på fb igår, meningen som låter fel hur man än säger den..

En rädd rådjur?
Ett rädd rådjur?
Ett rätt rådjur?
En rätt rådjur?

Går ju lixom inte alls.. Vad låter bäst?

Kommentarer
Postat av: josse

hur många år är du ?

2011-06-17 @ 13:47:11
Postat av: Sanna

20 år fyller 21 i sommar :)

2011-06-17 @ 13:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0