Cheesecake

Som rubriker säger så har jag bakat cheesecake.. Eller ja, jag och Johan! :) Har hand om fikat imorgon så hoppas den blir god.. :) Smeten var iaf god.. hahah skrapa bunken är det bästa med bakning, am i right?! haha
Förut drog vi till mamma och Linnea och åt jordgubbar och grädde.. Jag kommer snart bli lika fet som jag var förut.. hahah men tränade faktiskt dubbelpass idag sådeså! Imorgon ska jag ta mig fan ta mig ner till körskolan och boka tid.. men kommer lixom aldrig iväg hahah :P
Med mitt vanliga minne kommer jag väl glömma kakan imorgon innan jag åker.. haha men får ställa larm och sätta en lapp i pannan ;)
Här kommer 2 konversationer den senaste veckan där jag inte tänkt innan jag öppnat käften;

Igår:

Johan - "Jag har så ont i ryggen.."

Jag - "Du borde gå till en nekrofil, eller vad fan heter det?"

Johan - " Hahaha"
Sen dök akrobat upp i samtalet .. Det jag menade var kiropraktor.. Fail?!
Igår kväll:

Johan - " Fan vad varmt det är"

Jag - " Ska jag slå på släkten?"

Johan - " Ska du slå på släkten? Haha

Jag - " Oj jag menade fläkten"

Så det kan gå när inte haspen är på.
Ska kanske börja sluta prata? haha

Kommentarer
Postat av: m

kan du komma på olika sätt att förlora vikt?

Inte gym promenader eller träning eller jo träning med men bara hemma!



Snälla snälla snälla svara på detta! är tacksam om du gör det du kan ta det i nån inlägg eller så

2011-07-19 @ 02:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0