Uppe med tuppen..

Vaknade av att Johans klocka ringde typ 30 gånger för han snoozar ju ganska mycket. Så orkade inte somna om utan gick upp och åt frukost sen började jag måla direkt.. har faktiskt hänt 2 gånger nu i veckan att jag gått upp klockan 07.00 för att måla O_o Välkommen semester! Aja gör ju nytta iallafall ;)
Nu hade jag tänkt mig att åka och träna någon timma, men ska med mamma och Linnea lite överallt innan :) 
Men träna ska jag göra!
Just det, igår inhandlade jag mig 2 par mjukis kortbyxor, 1 par jeans shorts, 15?! örhängen, 3 par klackskorsstrumpor och en kär pip biljett! Finaly !
Nu ska jag göra mig iordning och packa träningssakerna, ha en underbar dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0