Tidsinställt inlägg!


Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Träningen

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock ;D

Vad gjorde du för 15 min sedan: diskade


Det sista du sa högt: Hmm.. Sjöng som en gris?!


Det senaste någon sa till dig: Älskar dig


Vad har du druckit idag: te


Vad var det senaste du åt: macka


Vad var det senaste du köpte: handlade mat på coop


Vad är det för färg på din ytterdörr: vit


Vad är det för väder hos dig nu: dåligt som vanligt


Godaste glassmaken: Vanilj


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja <3


Sover du tungt: Ohja


Drömmer du mardrömmar: Nej ibland bara


Trivs du med ditt jobb: Ja


Favoritklädsel: Tights


Favoritlåt just nu:  What are words – Chris Medina


Vad ser du om du tittar till höger: Hallen och köket..


Vad gör dig glad just nu: Allt <3


Vad ska du göra härnäst:  Åka och bowla


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Trött, glad :)


Favoritgodis: Choklad!


Kläder just nu: Korta shorts och ett linne


Sommarplaner:? Sommaren är snart över.. Men jag vet inte


Hur många kuddar sover du med:  5


Spelar du något instrument:  haha neej


Morgon eller nattmänniska: Beror på 

Vad är viktigast för dig: Mina vänner och min familj <3


Är du kittlig: Ohja


Snarkar du: haha lite kanske ;D


Stjärntecken: Lejon


Äckligaste insekten: Tvestjärt!!


Längtar du mest efter just nu:  Värmen!!



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-22 @ 15:45:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0