Ojojoj



Herregud vad mätt jag är.. Magen svullnar ju jämt upp så grymt när jag äter, så ser ungefär ut som om jag vore gravid i 7:e månaden, och då skojar jag inte haha ^^
Hade jätte trevligt på harrys och på förfesten innan :) Ölen tog ganska bra iallafall ;D 
Höll ju på att förfrysa på vägen hem.. Sviinkallt! Så drog en runda på statoil för att pumpa cykeln, lyckat det gick då?! Men skjutsade Johan i alla nerförsbackar iallafall ^^ Rumpa sadeln en sväng och höll på att ramla också, men vi klarade oss enda hem :D
Nu ska vi dra på någon film och jag lär ju somna som vanligt direkt.. fast nu på senaste tiden har jag lyckats varit vaken (Y) Stort plus till mig faktiskt ;D
Hoppas eran onsdag har varit toppen, för det har min! <3





Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: samma här :D

2011-07-21 @ 08:34:10
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0