Meen?!

Nu blir jag trött på det här! Jag vill ha sol nununu! :( Nej instället får jag dyng moln och dyng dåligt väder.. 
Skulle det inte bli en bra sommar i år? Guess not.
Lovar att hela nästa vecka kommer det vara jätte fint väder, bara för att jag jobbar då haha så är det ju nästan jämt. Men har ju ett jobb där jag får stå ute hela dagarna så det gör väl ingenting, men endå :)

Idag vet jag inte riktigt vad det blir, får se vad som händer :) Johan jobbar ju heeela helgen :( <3
Åker nog ner och tränar om jag inte har nått bättre för mig. Visst jag körde dubbelpass igår, men åt wasabi nötter som en annan idiot när jag kom hem ;D Haha jämnar väl ut sig i slutändan..

Have a nice day :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0