Lördag

Igår vart det jobb till halv 6 sen ner till coop så hämtade mamma upp oss, sen blev det stan en snabbsväng. Sen vart det mys med kyckling, potatisgrattäng och sallad <3
Just det, har börjat lite med shake´s igen.. Dessa p plåster får mig att känna mig äcklig.. haha så ska köra detta istället för frukost så jag kanske kan gå ner lite fortare :) Går så segt just nu och det är inge kul.. Men kan ju vara för att jag omvandlar fettet till muskler ;) Fett muskulös ;) hahaha ^^

Ikväll blir det laga mat och sånt, så kommer Stefan och Linn :)

Nej nu ska jag kanske ta mig i kragen och göra nått? Så jävla skönt att inte ha något att BEHÖVA göra :) Känns som om jag aldrig hinner ta det lungt.. Alltid nått! Är det inte jobb så är det träningen, den tar upp jävligt mycket tid faktiskt.. Måste lixom planera och planera så man hinner allt. Och jag som slutat så sent hela veckan, har knappt hunnit hem innan jag måste ge mig iväg igen. Ibland hann jag inte ens hem. Så idag blire bara att vara hemma ( Förutom att jag måste ta mig en promenix till affären och handla till tacos )^.. haha :P

Nu tänkte jag att jag skulle väcka Johan .. Fast han kommer vara så trött så kan lika gärna låta honom sova ett bra tag till.. haha han har INTE vänt på dyngnet .. Han går och lägger sig när jag vaknar typ ;D

Nej nur har jag inte något mer vettigt att skriva, så Hej då ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0