18 Januari 2011

Nu är det redan slutet på Januari, det är sjukt hur fort det går!
Igår vart det 1,5 timmes träning ! :) Idag blir det bara spinning :) 
Dom ringde från bemmaningen imorse runt halv 7 och behövde mig från klockan 08.00.. Jag som hade ställt in mig på sovmorgon till 12.15.. Hahah men det är bara att gå upp (Y) 
Ska snart ta och halka iväg.. Men imorgon fyller min älskling 23 år :) <3
Hihi vi kommer fira hans födelsedag 3 gånger! ^^
Jag har köpt en klocka till honom och så måste jag ner till stan och hitta något mer .. Så jävla svårt! haha ^^
Men så himla go är han <3 Han förtjänar mycket kul och gulligt ju, bara att försöka hitta det också..

Jag måste gå nu så jag kommer i tid ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0