..

Jag har totalt tappat suget på att blogga... Haha får alltid såna perioder, men jag känner att jag har lite viktigare saker för mig ! :)
Livet rullar på, det jobbas och tränas :)
Var även till tandläkaren idag och fixade lagningen. 600 kronor (Y)

Helgen känner jag att jag inte ska skriva om för då blir jag sittande här ett tag, men det innehöll typ allt som kan tänkas, haha crazy night iaf (Y)
Både roligt och dåligt.

Mätte mig igår igen och tänka skriva resultat än så länge, detta är sedan julafton:

Bukmått; - 3 cm
Midja; -1 cm
"överlår" ( Som jag kallar det ) - 4 cm
lår; -4 cm
Armar; 0 cm
Rumpa 2 cm

Sammanlagt sedan september, det är alltså 4 månader ! Sjukt bra gjort av mig (Y) Stolt! :D

Bukmått; -16 cm
Midja; -8 cm
Lår; - 9 cm
Armar; - 3 cm

Började mäta "överlåren" och rumpan i december så där är det bara 4 och 2 cm som jag vet om :)
Men jag borde få massor av guldstjärnor ;)
Det lönar sig när man jobbar hårt ^^
Nej nu ska jag sova, Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0