Hellojs

I torsdags fick vi impuls ryck och drog till Linn och Stefan vid 9-halv 10.. Drack och hade trevligt, kom hem runt 5 :)
Igår skulle vi kolla film och mysa, men så ville Camilla ha med oss till stranden, jag gick ner och skulle bara säga hej, kom hem klockan 5.. :$ Men hade så jävla trevligt, vi hade en brasa, bästa personerna och musik/ vrål och dricka :) Hursomhaver, jag är inte så seg idag som jag trodde.. Alltså 2 dagar i rad pallar jag normalt inte men nu gör jag det?! Kanske för att jag har blivit kompis med måtta? ;)

Nu ska jag snart väcka Johan för att göra oss iordning sen ner till mamma och kolla på katterna sen blire påskmiddag hos mormor och morfar :) <3

Just det, träningsvärken är go just nu, dubbelpass i onsdags, 1 timmer promenad i torsdags, 5 timmars målning av garage och altan igår.. haha fett mör i kroppen kan jag ju lova :P

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0