...

Det är helt sjukt att det tar 3 år för hjärnan att fatta när man har gått ner mycket i vikt.. Men kan säga att det stämmer ganska bra, ibland när jag kollar mig i spegeln ser jag ut som mig själv när jag vägde 28 kilo mer..
Men det är inte så jätte bra att gå ner så pass mycket i vikt så snabbt som jag gjorde.. Men antar att jag hade så himla mycket rent fett som bara rann av mig när jag började träna?!
Förstår även om vissa tror att jag överdriver men med handen på hjärtat är det sant.
Det tar tid att förstå men ser ju på bilder och på gamla kläder.
Kan inte ens förstå att jag kan ha Medium/small på vissa kläder! Helt automatiskt tar jag ett plagg Large eller X large för att jag är van, när jag sen sätter på mig plagget är det ibland på tok för stort.. Den känslan är underbar, att be Johan eller vem det nu är som är med mig att hämta en storlek MINDRE för en gångs skull! :)
Hör jätte många säga att dom tränar inför beach 2011.. Men är det inte viktigare att träna för sin egen hälsa och inte bara för en period på stranden? Jag har alltid gått ner lite i vikt sen upp sen ner osv osv, nu jävlar ska jag inte upp nått! Visst nått halvt kilo hit och dit gör ingen men fan inte mer! 
Måtten kommer snart igen, 1 månad sen jag mätte mig sist och har ärligt talat ingen aning om jag minskat mer men kan ju alltid hoppas. Vill fan inte väga mig men har lite smått koll iaf, 28 kilo vet jag sen pendlar det upp och ner beroende på vad jag har tränat. Har jag tränat pump tex svullnar ju musklerna och då är det ingen bra idee att varken väga eller mäta mig, vet hur besviken jag blir även fast jag vet att det är bara tillfälligt. 

Nu vill jag kolla på film med älskling<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0