Städ

Städat och gjort det fint idag också. Snart kommer mamma för att bli bjuden på mat. Älskling står och gör fiskgratäng.. Guud så gött !
Imorgon blire 3 pass igen, afro, cc dance och core! Faan vad skönt! Sen på tisdag jobbar jag, 09.00 - 18.00 Och onsdag har jag också stängning fast då börjar jag 13.00-18.00 =) så då får jag se om jag hinner träna, annars kör jag torsdag, fredag och lördag också.. Och på lördag blire fest fest fest! =D
3 vita helger så det börjar suga i vin tarmen ;) Tog bara 2 öl igår, orkade inte mer, haha planerna dissades så tog det bara lungt och kollade film !

Är skönt att inte behöva åka tåg och buss hem idag.. Snakka lite skit med mamma i bilen då går resan fort :P

Och jag är superglad, för älskling sa igår att det lutar åt att säga upp lägenheten i.o.m att han inte får reda på om han får behålla jobbet efter nyår, så han kan inte sitta med en lägenhet att betala utan pengar líxom.. Så förhoppningsvis flyttar han till mig redan vid jul !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0