!

Sitter här och vi funderar på vad man kan käka... Dricker lite öl också och får se om det blire lite ferre sen eller inte =) Orkar inte bry mig om mat längre, helst äter jag inte alls men det går ju lixom inte =)
Älskling får bestämma ist ! (Y)
Har  även ställt om soffan och grejer här nu så det blev faktiskt mkt bättre. Sen har jag diskat och gjort fint i köket, dammsugit och torkat alla golv och tänt lite doftljus. Kan ju säga att det luktar gott som fan nu!
Har tänkt att skriva ett långt inlägg om lite saker sen, får se när, antagligen när jag fått en ny dator så jag slipper på damp när jag skriver...

Nej nu ska jag gå och pussa lite på älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0