..

Skriver inget när jag är hemma, för min datorn är inte den bästa ;D Haha men nu sitter jag hos Älskling, han ligger i badet ny veetad och allt ;) Haha...

Har precis kollat på en skräck ;) Fett bra är kineserna på att göra skräck... Haha :)
Vafan hette den... Äsch kommer inte ihåg.. Phobia hette den!

Nått nytt som har hänt är att jag äntligen har tagig tummen ur röven och köpt mig ett träningskort på colluseum =) 2 års kontrakt och tränar som aldrig förr ;)
Dansar afro och cc dance, det är typ som zumba, och det är så jäävla kul ! Lika roligt varje gång :D
Så blir träning måndag, tisdag, onsdag och torsdag, sen åker jag till älskling igen =) Men otroligt skönt att komma igång efter sommaren och sånt =) Massa vita helger också (Y)
Nee mera film på schemat !

Slänger in en bild på min söta underbara man <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0