Träningsvärk?!

Ska man behöva stretcha efter man har shoppat? Jaa antagligen.. Har träningsvärk i lår och vader.. haha !
Kan ju säga att det blir att träna bort fredagens kina mat och gårdagens burger king.. Haha men vad ska man göra när man är iväg? Ta med sig matlåda och fråga om man får värma den? Nej skulle inte tro det ;)
Så denna vecka blir det bara att fokusera på träningen, och så ska jag börja med proteinshake igen, byta ut varje frukost och middag! Fett billigt blir det ju då, behöver ju inte köpa mat ;D

Nej veckans pass ser ut så här;

Måndag - Spinning 60 minuter, core 30 minuter

Tisdag - Spinning 50 minuter

Onsdag - Spinning 45 minuter

Torsdag - Spinning 30 minuter, styrke träning 60 minuter..


NU JÄVLAR SKA DET TRÄNAS ! haha men åker ju till Johan på fredag så får ta ikapp det under veckan =)

Bara för att det är så sjukt intressant att läsa om min träning? Nej förstod det;)

Jag kan bara inte förstå hur mycket man kan älska någon, det gör nästan ont.. Jag är så sjukt jävla lycklig! Jag har verkligen allt man kan önska sig.. Underbara vänner, underbar familj, underbar pojkvän, älskar mitt jobb verkligen.. Ska snart flytta också <3 Nu är det inte så långt tid kvar :) 
Allt flyter på och jag klagar inte <3

Nej nu har Johan badat klart ! Ska gå och pussa lite på honom, bara för att han är så söt :) Sen att han är så jävla knäpp är en annan sak ;) Men man kan ju säga att jag har aldrig tråkigt med honom ;) 

 I´m out! <3

   Just nu ser jag ut så här ! :)                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0