Söndag

Jaha NU kom jag äntligen upp ur sängen ! Baksmällan och jag var nog lite ovänner idag, för han var fan inte snäll ! :( Somnade iaf runt 6-7 haha nee fyy lugnt med alkohol nu igen på ett tag, men tack för igår ! :)
Hade skit kul ! Tills vi kom hem iaf.. Haha men det löser sig alltid =)

Idag ska jag inte gå utanför dörren för då svimmar jag nog, haha ! Sen imorgon blire att träna bort alla äckliga kalorier som är i alkohol och den där supergoda kebabrullen som man bara måste ha innan man kommer hem ! Men sen att man får vänta 50 minuter på den är en annan sak, haha och så kommer det äckliga gamla gubbar som tror att dom äger stället, och tror att dom kan få gå längst fram i kön för att dom måste hem till hemmet, och sin hörapparat lixom! Usch vad han började kaxa och han kallade mig Aphuvud?  Sen flippade Johan, men jag gick in och hämtade honom innan nått hände, sen drog vi till taxin, och lurade en snubbe som åkte med oss, utan att Johan ens tänkte på det, haha fränt var det !  ;)

Ne nu blire att laga kyckling och klyftpotatis men måste gå till ica endå... FAAN jag vill ha sallad till det ! :( Jobbigt det vart, haha

Men hörs dåe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0