Ingen rubrik

Kom inte på någon bra rubrik..
Men sitter här med en kopp kaffe och har precis ätit en hård macka till frukost! Ska snart iväg och jobba, har en stängning så börjar 11.15 - 17.45 =)
Igår blev det in till Örebro med Camilla och Linus och kollade jackor, hittade massa, det är synd att man är så snygg i allt ;) Men pengarna räcker inte riktigt till, och om jag skulle köpa en så får jag leva snålt resten av månaden och det vill jag ju inte.. haha men men det kommer fler jackor, och jag har massa =) Och för det första var det en jacka till Camilla som vi åkte in för, men hon hittade inte heller någon :(
När jag slutat sen så blir det att åka ner till mamma och Linnea och äta tacos <3

Den 18 blir det att åka iväg och skriva på papper, sen komma överens om när flytten blir =) Hur faan ska allt få plats? Haha vi får försöka tänka smart, och rensa så sjukt mycket saker, och ha allt vi inte använder i förrådet ! =) Drömde inatt att vi flyttade in, uj uj uj vad skönt det kändes ! <3

Är så lycklig att det nästan gör ont! =) <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0