Helg!!

Jaa jag skulle ha slutat halv 1 idag, men snäll som jag är så tog jag på mig en stängning istället ! :)
07.30-17.15 blev tiden idag.. Känns kan jag säga, speciellt i ryggen! Jag måste sluta lyfta fel!
Nej så träningen blev det ju inget av. Men men tar igen det med tacos sen! ;)

Sitter och väntar på tvätten, sen ska jag upp till mamma och Linnea och käka och självklart kommer älskling <3
Imorgon blire träna tror jag, runt halv 10 någon gång, sen IKEA! I just love it!
Där inne trivs jag som fisken i vattnet! Men det gör tyvär inte my darling.. haha men han får stå ut :)

Nej nu ska jag försöka skynda på tvättmaskinen genom att stirra på den!

Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0