Gör en sån häär va!

TV: Ph, family guy
Mat: Kyckling !
Favoritnummer:  Ingen aning
Färg: Lite alla möjliga faktistk :D

Kärleksliv
Planerar du att skaffa barn?: Klart ! :)
Hur många?: två, tre kanske :)
Vad ska de heta?: Jaa det vet jag inte just nu?
Vill du gifta dig ?: Njaa kanske senare i livet
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Spelar väl ingen roll

Välj det du tycker bäst om

Går ut/Sitter hemma: Båda är ganska skönt :)
Sommar/Vinter: Sommar
Diamanter eller pärlor: Diamanter
Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång

Om dig som person
Vad söker du i ett förhållande?: Tillit, att man ska ha roligt, kärlek!
Civilstånd: Förlovad sedan 24/12 - 2009
Vilken skola går du i?: Jag går inte i skolan längre
Hur skum är du? Typ 10 lixom ;D
När grät du sist?: Hmm... Kommer jag inte ihåg !
Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller killar?: Allt ! Haha ;D
Vilken sak kan du inte leva utan?: Familjen, vänner, träningen, livet helt enkelt ! :)
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Ögonen
Vad gillar du hos killar?: Hmm.. Hos min älskling gillar jag allt <3
Vad är du mest rädd för?: Att förlora någon jag älskar <3


Kommentarer
Postat av: Sässy

HÄRMAPA ;>

2010-11-24 @ 22:48:17
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0