Freedag!

Idag blev det frukost hos mamma med Linnea och Niklas, och mamma såklart :) Sen lämna Linnea, hem och träffa Camilla en sväng, sen vidare och Jobba :)
Efter jobbet drog jag hem och hämtade träningskläder och ner och tränade ett tag ! :) Nu blir det att vänta på älskling och dra iväg och köpa sallad ! Har totalt glömt bort att äta idag.. Så får unna mig en liten sallad :)
Sen blir det färga håret och vänta på Camilla och Linus ! Dom kommer och lämnar liiite alkohol.. haha
1 platta öl, 2 plattor cider, 1 flaska vodka, 2 bag in box (Y) Uppdatera lagret lite ;) Men det är skönt för då har jag hemma :)

Fan vad skönt det är att få jobba på samma ställe i en hel månad ! Trivs så otroligt bra :)
Nej nu ska jag hämta tvätten i tvättstugan, eller ja.. Slänga in den i torktumlaren ;D

Pusshej ! <3

Slänger in en bild på jackan som jag typ vill ha baah!!!
Var bara tvungen att ta en bild på mig med  den på så jag kan ha någonting att dregla över ett tag ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0