1:a advent

Jaha då var det redan första advent, och idag blev det att vakna upp med älskling, dra igång en tvättmaskin och ut i snöstormen till mamma och Linnea! Det blev pepparkaksbakning :)
Mys! <3

Sen var jag supertaggad till att träna, så gick vi ut till bussen och så går ju självklart inte bussjäveln!! Stog lixom på hemsidan.. Fett grining jag blev då! Gjorde ingenting för kompenserade det med att ligga och kramas med älskling i soffan <3
Men imorgon blire dansa iaf :)

Skickar en kram till Älskling som fick stå och vänta på tåget i 1 timma :(
Snart slipper vi det där! <3 Just det, i lördags drog Jag, Mamma. Linnea, Johan, Camilla och Linus till ikea och marieberg ! :) Det var massa mysigt det med ! Sen på kvällen blev det lite film/tv tittande och kortspelande!
Blev massa saker från ikea till våran lägenhet ! Längtar som faan, men är ju inte ens 2 veckor kvar :D

Slänger in en bild på mössan jag köpte på marieberg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0