Jaha

Tänkte gå till nightmare outlet idag och kolla om jag hittar nått kul men jag tror jag väntar tills det slutat regna :P
Men äntligen regnar det och kanske kan sluta vara så kvavt :)
igår gick jag ner te stan och solen sken på mig hela vägen så svetten bokstavligt talat rann xD Fresh ^^

Inte min bästa början på semestern men... Först borrelia sen massa utslag, kanske av värmen eller medecinen... Men förhoppningsvis går det över snart =) Det är ju bara 16 tabletter kvar sen slipper jag skiten ! =)

Nu äre bara 6 dagar kvar till PIP ! :D

Blir till att gå ner till systemet och inhandla massor av goda saker ;)

18 dagar kvar tills jag fyller 20 då!! :D:D:D:D Yeaaaj äntligen =D
Fan va gött det ska bli .. Men det jobbigaste är att önska sig nått... Jaag vill bara ha dyra saker haha typ träningskort, cykel, körkort och bil tack? ;)
Men älskling ska köpa en dator till mig o_O så söt är han <3

Nee har det slutat regna nu så jag kan gå?
Jepp byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0