Helgen

I fredags åkte vi till kga och drog till mamma och käkade tacos =) Sen följde Linnea med oss hem och sov över <3 Det blev även ett bad =)
I lördags var det bara lungt, jag, Camilla, Linus och Johan drog och badade sen kollade vi film och sånt =)
Och igår åkte vi tillbaka till Älskling eftersom han ska jobba :)
Men nästa vecka åker vi till kga igen till PIP!!! Så fett jävla taggad ! :D

Ne nu blire ut och ta en rök, sen in och plocka lite, måste även ner te apoteket men det är inte ett moln på himlen och jag ska ju undvika sol... Så får nog ta det någon annan dag. Och får panik för vill ut och gå men kan inte nu.. :( Blööööööhh...

Har köpt biljett till PIP NU !!!!! Sved lite att betala men det är sååå värt det :D

Nee nu måste jag dra mig härifrån

Chiaoo


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0