Dags igen..

Tänkte göra som alla andra och blogga lite (IGEN) ... Se om det är nått för mig, men antar att jag kanske tröttnar ganska fort. =)

Jag har äntligen semester, men såklart att man inte ska kunna vara frisk utan måste gå och få borrelia, och köpa medicin för några miljoner xD Kul att semesterpengarna går till det lixom? Men men jag får väl skylla mig själv som är så attraktiv så att t.o.m fästingarna vill ha mig. ;)
Så nu får jag inte vara i solen på 14 dagar ?! Men en bra sak är att jag hinner sluta med dom innan PIP! =)

REKORD I VÄRME BTW... Svär att det är typ 40 grader här om inte mer :P

Nu ska jag städa och plocka lite tills älskling kommer hem i och med att jag inte har så mkt annat för mig... :P


BB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0