<3

Ett litet inlägg om min underbara pojkvän som jag är så otroligt lycklig med <3

Vi träffades på Lunar ( HAHAHA ) och började prata på msn, sen sms, sen började vi prata i telefonen. jag minns första gången jag ringde dig :$ Guud vad nervös jag var, hela jag skakade.. Sen bestämde vi oss för att träffas och den 5 juni 2009 kom du hit. Jag och Camilla åkte in till Örebro och hämtade dig och jag kunde knappt andas på hela vägen in... Fy faaaan vad nervös ja var.. Men sen när vi väl träffades fick jag en puss och allt kändes så ortoligt bra, det var som om vi hade känt varandra hur länge som helst. Nu har vi varit förlovade i 7 månader snart och har varit tillsammans i typ 1 år och 2 månader, dom bästa månaderna i mitt liv <3

Det är dig jag vill leva med i resten av mitt liv, jag vill ha barn med dig så småning om och alltid ha dig vid min sida <3

Jag älskar dig Johan Israelsson <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0