Onsdag !

Idag hade jag en stängning så slutade klockan 18.00
Hade inte tid att träna idag, plus att halsen inte mår så bra (Y)
Men blir imorgon och fredag iaf :)
Vikten går neråt sakta men säkert, kan ju inte förvänta mig något annat när jag gick ner 20 kilo på så kort tid. Bara det går neråt är jag glad :)

Sen på fredag åker jag till min underbara pojkvän ! <3 Som jag förövrigt inte får träffa förns fredag natt endå.. Han ska på julbord.. Men men jag sover säkert när han kommer hem :$ Men det blir det väl ändring på när han har alkohol i kroppen! Haha

Nej nu ska jag koka lite havregrynsgröt och sen blir det faktiskt sängen eller soffan för ute går det ju inte att vara! Så sjukt kallt.. Men det är väl meningen att det ska vara i December? Bara att gilla läget lixom, förutom när man måste ut och åka tåg.. Sj lär sig tydligen inte att det är vinter en gång varje år?! Sjukt

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0