Ny vecka !

Här sitter jag med musiken i öronen och hårfärg i huvudet! Vart lite väl blond i hårbotten så färgar bort det !
Fan vad kul det var att dansa idag! Njöt verkligen. Jag har hittat min grej! :)
Sen efter dansen körde mamma och jag core, och jag förvirrad som vanligt låg där som en val, och sen när vi skulle gå därifrån sa jag högt och tydligt;

- Nu ska jag inte ta med mig den här hem ( En sak man håller i för att få extra tyngd )

Vad tror ni att jag gjorde? Haha kom på mig själv påväg mot omklädningsrummet! haha aja det är endå måndag så man får vara lite mer förvirrad än vanligt?!
Den största frågan är ju om jag kommer ta mig upp ur sängen imorgon?!
Men träningsvärk är ju sjukt underbart, då känns det verkligen att man har tränat!

Idag när jag hade sagt upp lägenheten åka jag och hämtade Linnea hos mamma, sen drog vi hit och sen åkte vi pulka! Det var inte så lätt för det var så mycket snö och inga spår men men, det är ju bara början av vintern så vi hinner åka mer :) <3 Linnea var så glad och fnittrade hela tiden! Det bara lyser bus i hennes ögon <3
Kärleken jag känner för min syster är obeskrivlig! <3 Kommer alltid finnas där för henne <3

Saknar Johan också :( 4 dagar kvar <3

Nej nu måste jag gå och skölja ur färgen :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0