God jul!

Jaha då var julen 2010 över då.. Herregud vad fort det går.. :/
Hinner ju för fan inte leva känns det som.. Men det är bara att ta vara på tiden.
Idag blev det först att vakna, färga håret och städa, sen blev det öppning av julklappar. Av Johan fick jag en skitsnygg klocka, skitsnygga örhängen och en träningskalender så jag håller koll. Allt jag önskat mig <3 sen kom pappa och helena förbi och lämnade lite julklappar och tog med sig sin "lilla" julklapp från oss.. Haha en micro ! :)
Sen följde vi dom till bussen och gick till mamma där det fortsattes öppnas paket. Där hittade jag lite smått och gott :) <3 För att sammanfatta allt var det, pengar, presentkort, fransk manikyr, tvål och skrubb grej, en sockerkaksform och en kalender för att inte nämna soffan mamma hjälpte till att betala! Sen fick vi ju en smörgåsgrill hihi <3 Tack för en underbar julafton <3

Nu blire sängen för imorgon blire träning, solning, fest!

Puss heej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0