Fredag!!

Idag hade jag en öppning! Så vaknade runt halv 5! :) Super skönt ute föresten runt 6 imorse.. Nästan varmt.. <3
Nu har jag precis ätit en tallrik havregrynsgröt och ska snart knalla upp till mamma så ska vi åka och köra spinning :) <3
Sen ska jag hem och duscha och kolla hur försenat tåget är.. Det är ju trots allt vinter ute, right?!

Ska mäta mig igen ikväll och se hur mycket jag har förlorat i cm nu.. Hoppas på mer men känns som om det står stilla nu.. Känns jobbigt men det värsta man kan göra är att ge upp! Det har jag gjort alldeles för ofta.. Så jag fortsätter så kommer det snart som en smäll.. :)
Jag funderar på att börja med p piller igen för så ont som jag kan få är fan inte okej.. Men då kommer frågan, kommer jag gå upp lika mycket i vikt den här gången? Då är det inte värt det faktiskt. Då kan jag klara av den där otroliga smärtan 1-3 dagar än att gå upp i vikt. Ska aldrig mer tappa kontrollen!

Men har tänkt på en sak, när jag ätit ute och tagit en sallad eller whatever, så tar jag bort mer än hälften av såsen för alltså den innehåller så sjukt mkt skit.. Jag känner att det är inte värt att förstöra maten med en sås som man inte vet vad den innehåller! Sen köper jag nästan bara kyckling, för ost och skink sallad .. Jaa osten säger ju sig självt lixom?!
Sen kebab sallad låter ärligt talat inge gott.. Räksallad är okej också. Men är ju som sagt kyckling fantast ! :$

Och jag måste börja äta mer gröt eller något på kvällarna eller på morgonen för ett hårt bröd och en kopp te, jo det funkar ju men man står sig ju inte alls länge. Men det ska jag lära mig, att gå upp i tid! :$ Nu på senaste tiden lockar det mer att ligga kvar i varma sängen en halv timma extra och ta en macka på vägen lixom.. Skärpning! :)

Nej nu ska jag väl byta om till träningskläder och gå iväg, är så sjukt taggad! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0