Flytt flytt flytt

Jaa nycklarna är mina!! :) Så nu sitter jag och har 2 lägenheter fram till 31 december! :P
Jag kan säga att jag packar och packar, och skadar mig på allt just nu, haha sticker mig på tandpetare och sånt där man brukar göra. Kommer faktiskt sakna denna lägenhet lite..

Fördelar med att flytta är:

* Bli sambo!! Stor fördel!!! :D <3
* 2 rum i lägenheten!
* Varmare
* Billigare
* Högst upp så inga småkryp!
* Balkong så jag slipper rensa uteplatsen

Nackdelar med att flytta:

* Finns egentligen inga nackdelar.. Men det känns både ledsamt och glädje att flytta ifrån sin första lägenhet och även fast det är jobbigt att rensa uteplatsen så är den ganska mysig! Plus att jag har sjukt nära till allt.. haha men flyttar typ nerför backen, men endå :D
*Får mindre kök och mindre badrum, men ett rum extra är så sjukt värt det!

Aja har kommit fram till att flytta är skönt och så får man en ny start på allt.. Det är så sjukt kul att packa upp saker och göra iordning och dekorera! :)

Nej nu fastnade jag här.. Har en tendens att göra det, men nu ska jag dra på lite musik och packa vidare!

Hej!
 Haha innan jag drar bjuder jag på en liten bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0