♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Kärlek, det kan vara olika saker.. Kärleken till en vän, familjemedlem eller kärleken till sin pojk/flickvän.
Jag anser att kärlek är när man alltid finns till hands och stöttar.. Står upp i vått och torrt.
Har man en pojkvän eller flickvän är det riktigt svårt att sluta tänka på just denna person och kan inte riktigt vara utan honom eller henne. Det är det enda man tänker på och det pirrar i magen när man ser eller tänker på personen.
Det är svårt att riktigt förklara vad just kärlek är.. Det är riktigt jävla svårt faktiskt.

Jag är så sjukt orolig för dom jag älskar, om något ska hända. Det är min värsta mardröm! 

Det här är inte så innehållsrikt inlägg men det går nog inte att förklara bättre.. haha ! Jag får nog återkomma om jag kommer på något bättre att komma med! :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0