♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Jaa mina föräldrar är då Ulrika och Tommy.

Pappa träffar jag inte så ofta, vilket är synd.. Men han är en person som bryr sig väldigt mycket om mig, och så att jag mår bra. Har aldrig haft honom vid min sida under min uppväxt men vet att det plågar både honom och mig väldigt mycket <3

Min mamma, ja vad finns det att säga om henne.. Hon är världens bästa mamma, hon finns alltid där i vått och torrt och ställer upp! Hon har lika sjuk humor som mig, lika förvirrad ( om inte värre ) som mig. Vi har sjukt roligt ihop, fast vi har ju våra stunder då vi bråkar, speciellt när jag bodde hemma.. Haha ! Men det gör alla med sina föräldrar.. =)


Älskar er mamma och pappa <3 Så obeskrivligt mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0