♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Eftersom blogg.se inte fungerade som det skulle igår så kommer dag 2 idag! :)


Min första kärlek.. Ja det är med Johan <3 Det är min första och enda riktiga kärlek ! <3
Vi träffades på Lunarstorm :$ Hahah och började prata på msn, sen på sms och sen i telefonen. Vi kom överens om att vi skulle träffas irl. Faan vad nervös jag var, helt sjukt! Camilla körde :)
Jag lovar att när han gick emot mig så höll hjärtat på att hoppa ut ur kroppen ! Sen fick jag en puss <3
Jag var så nervös hela helgen, jag kände mig som 10 år igen :$
Men nu är det fortfarande vi, 19 månader senare ! Och snart blir vi sambo ! <3<3<3

Jag älskar dig Johan Israelsson <3

     

Kommentarer
Postat av: <3

Jag älskar dig med <3 Saknar dig otroligt mycket älskling <3

2010-12-17 @ 17:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0