Dag 1 - presentera mig själv

Jag heter Sanna, är 20 år och snart sambo med min underbara pojkvän. Vi blev ett par 23 maj och förlovade oss 24 december 2009. <3 Jag tog studenten den 10 juni 2009, jag gick barn och fritidsprogrammet och inser nu att det verkligen var det rätta valet. Jag har velat jobba med barn sen jag var liten. Just nu jobbar jag som timvikarie inom barnomsorgen och älskar mitt jobb!
Har en underbar familj och underbara vänner. På fritiden tränar jag eller umgås med mina nära och kära! :) Jag har en knasig humor och ett rejält humör.. Det kan nog alla jag känner intyga, men jag menar aldrig nått illa :$ 
Är för det mesta glad och skrattar ganska mycket! Älskar mitt liv och alla som ingår i det!
 
Jag tycker det är lite svårt att presentera mig själv mer än vad jag gjort.. Så det får ni nöja er med ! Haha.
Men här kommer en liten bild på mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0